Inspiracje

Wyjątkowy prezent

Święta Bożego Narodzenia, Walentynki, urodziny, ślub … chcielibyśmy dać naszym najdroższym coś wyjątkowego. Coś, czego długo nie zapomną, co sprawi im prawdziwą radość, co ich zaskoczy, wzruszy i pokaże jak bardzo ich kochamy. Nie jest łatwo znaleźć taki prezent. Rzeczy materialne są coraz mniej szczególne, bo większość z nich możemy sobie sami kupić, a te drogie na które nas nie stać … czy ktoś jeszcze myśli, że one dadzą nam szczęście? Dużo ciekawszym pomysłem wydają mi się prezenty – przeżycia, czyli np. lot balonem, jazda samochodem rajdowym czy sesja zdjęciowa. Ten typ prezentów podoba mi się przede wszystkim dlatego, że często można je przeżyć z kimś, a jak wiadomo chwila szczęścia spędzona w towarzystwie ukochanej osoby jest jeszcze bardziej wyjątkowa.

Prezent, który sprawił mi bardzo dużo radości i głęboko mnie wzruszył dostałam od mojego męża w zeszłym roku na Święta Bożego Narodzenia. Był absolutnie wyjątkowy i niepowtarzalny, nigdy go nie zapomnę. Dostałam wydrukowane na pięknym papierze listy od moich przyjaciół i znajomych z ciepłymi słowami na mój temat. Były życzenia, ale też słowa uznania i podziwu. Wiele osób napisało mi za co mnie cenią, co we mnie lubią, co uważają za moje mocne strony. Niektóre listy były długie, inne zawierały dosłownie kilka słów, ale wszystkie były bardzo miłe i czytanie ich było NIESAMOWITE. Tak rzadko mówimy sobie miłe rzeczy, doceniamy swoje zalety, wyrażamy podziw dla osiągnięć osób, które kochamy. Zachęcam, aby robić to częściej – to nic nie kosztuje, a sprawia i dającym i obdarowanym niezwykłą frajdę.

Więcej inspiracji i praktycznych szczegółów o tym jak można zorganizować niezapomnianą niespodziankę dla Waszych najbliższych znajdziecie na stronie: http://www.givejam.org/.

Sprawmy, aby Nowy 2014 Rok był dla naszych najdroższych wyjątkowy i niezapomniany!

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Podaj swój email jesli chcesz otrzymywać informacje o spotkaniach i warsztatach dla par.

Dołącz do 33 obserwujących.

